2010. április 29., csütörtök

Fény újra...





... plusz egy orgona.

19 megjegyzés:

Nagyváradi Csilla írta...

Ezek tök jók!!!
Éljen a fény!!!

Kricsár Annamária írta...

Köszi! De a te hasonló témájú képeidet meg sem közelítik. De majd egyszer! :)

Nagyváradi Csilla írta...

Én nem érzem azt, hogy különbség lenne köztük..., illetve annyi, hogy én késő délután készítettem őket, amikor kevésbé tűzött a nap..., csak pl az utolsók sokkal sötétebbek lettek, sok fényt elcsalt a gépem! :)

Kricsár Annamária írta...

Én is késő délután csináltam, amikor ment le a nap, és pont szemben fényképeztem vele.
Tényleg, van a jövő hétre témaötleted? Ha én adom meg, hajlamos vagyok a megúszásra. Biztos olyat választanék, ami szembejön velem:)

Nagyváradi Csilla írta...

Hát lehetne pl valami "emberi" téma, leskelődnénk (hehe), és megörökítenénk aprócska pillanatokat, pl két ember összenéz, vagy anya megsimítja a gyereke buksiját... A lényeg, hogy ne beállított kép legyen, legjobb, ha nem is tudják, hogy fotózzuk őket... Ez jó nehéz lesz...
Viszont ha Judit piacos ötletét választanád, azt kihagyom, itt nincs piac...
Meg egyszer még fotózhatnánk saját magunkat is, de nem csicsás divatfotóra gondolok persze..., pózoljon a hóhér! :)

Kricsár Annamária írta...

Ez tényleg rohadt nehéz:) Meg nem biztos, hogy mindenki szeretné magát viszontlátni egy blogon:) Én legalábbis nem nagyon. De attól még benne vagyok:)
A piacos témát későbbre hagynám, majd ha legalább megközelítőleg felnövök hozzá.
Meg az önarckép sem rossz. Bár nekem csak bűnronda fotóim vannak, de hátha most az egyszer sikerülne:)
Meg nekem tetszik Judit reggeles ötlete is. Abban nagyon sok lehetőség van. Lehet, hogy megkérdezem őt is, mi legyen. De ha konkrét ötleted van, akár az első témáddal kapcsolatban is, az is lehet a jövő heti.

anyahajó írta...

Én is fényképeztem, de nem merem blogra tenni :) Kombináltam a vizet és a fényt.

Az orgonás nagy kedvencem, meg az alulnézetes füves is!

Kricsár Annamária írta...

Ne szórakozz már! Az enyémeknél nem lehet rosszabb:) De ha gondolod, ide is fel lehet tölteni. Szeretnéd?

kinga írta...

fúúú, az utolsó előtti nagyon szép :)

Nagyváradi Csilla írta...

Hééé, nem úgy gondoltam ám az önarcképet, hanem valahogy érdekesen, nem baj, ha nem látszódik rendesen az arc, pl csak tükröződik valamiben, vagy elmosódott, inkább csak a hangulat a lényeg.

Nagyváradi Csilla írta...

Ja, és az emberest sem úgy gondoltam...
De szerintem jöhet a reggelis is!

Kricsár Annamária írta...

Gondoltam ám:) Simát nem is nagyon csinálnék. De tetszik mindkettő, az emberes is. Melyik legyen? Vagy most a reggelis, aztán a kettő közül az egyik?

Kricsár Annamária írta...

Kinga, te tudsz fényképezni, segítesz nekünk te is? Vagy beszállsz?

Bombi írta...

A füves nagyon szuper. El tudom képzelni, hogy mit össze fetrengtél a megvalósítás kedvéért. Szerintem ezek a képek sokkal jobbal, mint a vizesek. Gratulálok!!!

Kricsár Annamária írta...

Köszi!
Nem tudod elképzelni, mert ráadásul még két vakondtúrás is alattam volt:)

vadjutka írta...

Nagyon szép az orgonás és a leveles - főleg az utolsó leveles tetszik.
A második kép nekem kusza egy kicsit - nem teljesen értem, hogy ez most mi.

De összességében tényleg sokkal jobbak, mint a vizesek.

Egyetlenegy kérdés van bennem: hogy itt most mi volt a téma: oké, hogy fény, de hogy azon belül? vagy kívül? Vagy akkor szűkíteni kell a témát. Meg persze az is lehet, hogy ezeket csak úgy feltetted, mert szépek - csak akkor egy kis leírást is kérünk :-)

Emberek: hát ez egy idő után elkerülhetetlen lesz. Több szempontból nehéz dolog embereket fotózni 1) nem olyan türelmesek mint a tárgyak és a növények 2) saját magaddal is meg kell küzdened, amikor mondjuk a szegény virágárus nénit akarod fotózni, akit nagyon sajnálsz.
De muszáj megtanulni ezeket sztem :-)

Témák: van ott nálatok piac? pl az is lehet egyszer - milyen a piac egy napja, vagy délelőttje.
Játszótérrel is lehet ezt.

Kricsár Annamária írta...

Igazából nem volt téma, csak az első naplementés képhez amit írtál, azokat próbáltam megvalósítani.
Az emberektől félek is nagyon, ha rajtam múlik, jóval később lett volna ez a téma:) De ha én adok meg témát, hajlamos lennék a megúszásra, és olyanokat választanék, amit magam körül látok. Így, hogy más adja, legalább van benne kihívás:)

kinga írta...

Hát, hogy tudok fényképezni, az azért némi túlzás :)
Már gondolkoztam, hogy én is csatlakozok, de előb túl szeretném élni a ZH-kat :)
egyelőre ez is nagy kihívás...
Meg nem tudom, hogy így adott témát tudok-e fotózni, de majd meglátjuk :) Biztos hasznos lenne!

Kricsár Annamária írta...

De jó! Örülnénk neked! Nekem is hatalmas gond, hogy egy adott témát kell fotózni, pont ezért jó:)