2010. június 6., vasárnap

Élménybeszámoló








A II. Jász-Kun Szala nekem is a második volt: idén a második vásár, amire el tudtam jutni. Elég rosszul indult, legalábbis bevételi szempontból. Egyébként nagyon jól, sok ismerőssel találkoztam. A szomszédom ktimo volt, a kedves figuráival, bábjaival, babajátékaival. Az ő asztalát látjátok az utolsó előtti képen. Kint volt még Lantos Rita is az üvegékszereivel, Soldi is kilátogatott, igaz, ő most nem árult. Meg még sok ismerős, közülük többen, akiket nem tudok linkelni, mert MÉG nincs blogjuk, oldaluk, akármijük:)
Késő délelőttől viszont már semmilyen szempontból nem volt okom panaszra, nagyon-nagyon jó vásár volt. A programokat ugyan nem tudtam megnézni, de azt tudom, hogy a gyerekek nagyon élvezték. Főleg a szalmavárat. Nem csak az enyémeket nem lehetett onnan elrángatni, de még a nagyobbakat sem.
Az utolsó képen pedig a vásár ma reggeli eredménye látható. Tegnap még látványosabb volt, mára sokat halványodtam. De fájni ugyanúgy fáj:)

2 megjegyzés:

vadjutka írta...

jól néz ki az asztalod!

Kricsár Annamária írta...

Köszi:) Kicsit háztáji jellege van, de szeretem. És ha minden igaz, lesz majd egy összecsukható, lábakon álló fa "bőröndöm" is nem sokára...