2010. június 15., kedd

Világgá mentem





4 megjegyzés:

vadjutka írta...

hú, ez most nagyon tetszik!
tényleg olyan világgámenős - vagy inkább sétálós-kikapcsolódós.

Jó a válogatás, a koncepció :-)

Egy-két apró észrevétel:
- a második képnél egy 10 centit kellett volna még hátrébb lépni, és akkor teljesen szimmetrikus lett volna a kép - azaz az oszlop, mint a kép belső "kerete".

- a pipacsos nagyon tetszik, mondjuk egy olyan beállítás mégjbban érzékelteti a pipacsok sokaságát, ahol az egyik legalább közel van, és kilátunk "mögűle" - de ez már tényleg az én ízlésem :-)

Gratula!

Az első kép nagyon tetszik,

Kricsár Annamária írta...

Juhé! Most nagyon örülök:)
A másodiknál arra gondolsz, hogy alul-felül is lenne keret? De akkor nem lenne zavaró, hogy oldalt az oszlop mellett látszana a fű is? Vagy olyan keskenyre kellene vágni a képet? Utóbbit nem mertem, nehogy nagyon hülyén nézzen ki:) Pedig lehet, hogy még jó is lenne. Szerinted?

vadjutka írta...

Igen, arra gondoltam, hogy a kép majdnem szimmetrikus - és hogy ha a felső részen picivel több látszana az oszlopból, akkor lenne szimmetrikus. A füvet meg le lehet vágni a képről, nem hiszem, hogy olyan sok kerülne bele..

Kricsár Annamária írta...

Ja, értem. Nem tudom, miért értettem úgy, hogy az alsó-fölső keret legyen ugyanolyan széles, mint a szélsők. Az meg igazán fel sem tűnt, hogy a felső keskenyebb, mint az alsó. Ezt eltoltam:)