2010. május 9., vasárnap

Hetifotó - az én reggelem





Bár még nem volt sok téma, de eddig ezzel szenvedtem meg a legjobban. Először arra gondoltam, hogy nem a reggeli eseményeket, helyzeteket fényképezem, csak hangulatokat, amiről asszociálni lehet. Ötleteim még lettek volna, de képtelen voltam a megvalósításra. Aztán lejjebb adtam: elég, ha nem lesznek közhelyesek, nem harmatot, madárcsicsergést vagy cigi-kávé-WC-t fényképezek (bár utóbbi közben nagyon jól szórakoztam volna). Aztán mégis csak ennyi lett...

6 megjegyzés:

Maya írta...

Nekem tetszenek, van egyfajta különös hangulatuk, a lábacskás nagyon aranyos, a kislány (kislányod?) háttal a kövön ülve kimondottan megható, legalábbis én így érzem, csak így tovább :-)))

zazie írta...

Nekem nagyon tetszenek. :) A harmatos és a táskás a legjobb. ;)

Nagyváradi Csilla írta...

De szorgalmas vagy!
Nekem is a harmatos a kedvenc! :)
Nincs olyan kép amelyiken a kislány közelebb van?

Kricsár Annamária írta...

Jaj, de köszönöm! Minden megerősítés jól jön, annyira nem megy ez nekem:)
Csili, van róla csomó kép, mindenféle szögből, helyzetben:) Miért? Közelről jobb lenne?

vadjutka írta...

Helloka,

Már napok óta készülök írni, csak állandóan történt valami.

Szóval ez tetszik eddig a legjobban :-). A harmatos kép nagyon szép, meg a lábkidugós-alvós. Az igazán olyan reggeles.

A táskás is jó - tetszik, hogy csak a láb van benne, csak még azon egy picit lehetett volna dolgozni, pl más szemszögből.

Azért valami reggeli evés-ivás kép hiányzik nekem. Nem feltétlenül maga a kávé, hanem pl a megmaradt morzsák a kenyérből, vagy vmi ilyesmi. Vagy a kávés pohár alján a kávéfolt, ilyesmi.

De összességében nagyon tetszik - főleg az, hogy asszociatív és tényleg reggeli érzéseket kelt.

Kricsár Annamária írta...

Nagyon-nagyon köszi! Most örülök ám:) Akkor megérte ennyit agyalni rajta:)